АБАЙ ОБЛЫСЫ ДСБ «Д. ҚАЛМАТАЕВ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ» ШЖҚ КМК
Меню
8 (7222) 36-14-79, 36-03-31, 56-35-00

«Емдеу ісі» бөлімі

Мамандығы: 09120100 «Емдеу ісі», Біліктілігі: 4S09120101  «Фельдшер»

Мамандығы: 09130200 «Акушерлік іс», Біліктілігі:  4S09130201  «Акушер»

Ахметова Гульнур Сериковна

«Емдеу ісі» мамандығы бойынша бөлім меңгерушісі

Жоғары санатты арнайы пәндер оқытушысы.

Колледж тарихынан.

Семей қаласының Дүйсенбі Қалматаев атындағы мемлекеттік жоғарғы медицина колледжі орта деңгейдегі медицина кадрларын даярлаудағы  Республика бойынша жетекші колледждердің бірі болып табылады. Колледждің 90-жылдық тарихы бар, ол 1928 жылы акушерлік-емдеу  мектебі ретінде құрылды. Колледжде «Емдеу ісі» мамандығы бойынша оқыту  1928 жылдан бері жүргізілуде.

Бүгінгі күнде бөлім

     Бүгінгі таңда колледж түлектері қаланың, облыстың және жақын маңдағы медициналық ұйымдарда ғана емес, сонымен қатар біздің колледжіміздің ішінде, Қазақстан, Ресей, Украина, Германияның медициналық және фармацевтикалық ұйымдарында жұмыс істейді. Колледж жоғары оқу орындарын бітірген өз түлектерін мақтан тұтады және тұрғындар мен білім алушылар арасында беделге ие.

030100 0 «Емдеу ісі » мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы колледждің миссиясына, стратегиялық жоспарына, мақсаттарына және міндеттеріне сәйкес келеді және білім алушылардың біліктілік пен тиісті құзыреттерге ие болуын  ықпал етеді. Білім беру бағдарламасы бәсекеге қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие мамандарды тәжірибеге даярлауға бағытталған.

Мамандарды даярлау сапасын қамтамасыз ету мақсатында бөлімде келесі жұмыстар жүргізіледі:

- теориялық және тәжірибелік сабақтардың сапасын бақылау;

- білім алушылардың сабаққа қатысуы мен үлгеріміне ай сайынғы талдау жасау;

- білім алушылардың білім кемшіліктерін жою бойынша іс-шаралар әзірлеу;

- теория мен тәжірибе бойынша білімдерін бақылау;

- семестрге қосымша сабақтар мен консультацияларды жоспарлау;

- оқу үлгерімі төмен білім алушылармен жеке жұмыс жүргізу;

- білім алушылардың пәндер бойынша білім сапасын жақсарту мақсатында оқытуға жаңа технологияларды енгізу.

Осы іс-шаралардың барлығы білім алушылардың сабақты себепсіз босатпаудың, жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оларды даярлау сапасын арттыруға мүмкіндік береді.

Колледждің оқу жұмыс жоспарында білім беру бағдарламасын меңгеру сапасын бақылаудың келесі түрлері көрсетіледі:

- ағымдағы бақылау; аралық аттестаттау; қорытынды аттестаттау;

- кәсіптік даярлық деңгейін бағалау және біліктілікті беру.

Барлық пәндер бойынша аралық аттестаттауды өткізу көзделеді, оның негізгі нысандары: бақылау жұмысы, сынақ, сараланған сынақ, емтихан болып табылады.

Емтихандар мен бақылау жұмыстарының саны білім алушының меңгеруі тиіс білім, дағды және құзыреттілік деңгейіне қойылатын талаптарға сүйене отырып айқындалады.

Кәсіптік білім беру бағдарламасын меңгеру аяқталғаннан кейін білім алушының дайындық деңгейін бағалау үшін қорытынды мемлекеттік аттестаттау өткізіледі. Білім алушыларды қорытынды мемлекеттік аттестаттау (ҚА) оқытудың толық теориялық және тәжірибелік курсы аяқталғаннан кейін, мамандықтың қолданыстағы оқу жоспарында белгіленген мерзімде ТӨ және КТ-ден өткеннен кейін жүргізіледі.

Фельдшер жедел медициналық көмек қызметінде, фельдшер-акушерлік пункттерде, ірі кәсіпорындардың Денсаулық сақтау пункттерінде жұмыс істейді, теңіз кемелерінде және өзен кемелерінде, темір жолдағы Денсаулық сақтау пункттерінде жұмыс істей алады, фельдшерлік бригада құрамында жедел медициналық көмек көрсету жөніндегі міндеттер кезінде фельдшер барлық жұмыстың жауапты орындаушысы болып табылады, ал дәрігерлік бригадада ол дәрігерге жұмыс атқарады.

i

Міндеттері:

Жедел медициналық жәрдемде шұғыл көмек көрсетеді. Фельдшерлік-акушерлік пункттерде жазатайым оқиғалардың жіті аурулары кезінде емдеу - алдын алу және санитарлық-профилактикалық, жедел медициналық көмек көрсетуді жүзеге асырады. Учаске тұрғындарының дербес есебін жүргізеді, учаскеде өз қызметін жоспарлайды. Науқастарды дәрігер - мамандардан тексерілуге және кеңес алуға дайындайды. Амбулаториялық қабылдау жүргізеді және науқастарға үйде қызмет көрсетеді. Диагностика, емдеу, аурудың алдын алу жұмыстарын жүргізеді. Дәрігерге дейінгі көмек көрсетеді, хирургиялық манипуляциялар кезінде дәрігерге көмек көрсетеді, физиологиялық босануды қабылдайды.

Фельдшер мамандығы маманнан интеллектуалды, физикалық және жүйке - психикалық шығындарды талап етеді. Кәсіби қызмет, ең алдымен, арнайы еңбек дағдыларын қолдана отырып, нақты міндеттерді орындауды білдіреді. Бұл қызмет кәсіпқойдан жекелей қатыстырушылықты, қарым-қатынастың ашықтығын, қарым-қатынас жасау мен сезінуді, сондай-ақ басқа адамның мүдделерін түсіну қабілетін талап етеді.

Мамандықтың болашағы.

Фельдшердің денсаулық сақтау пунктінің меңгерушісі, аға фельдшер болу мүмкіндігі бар.

«Акушер (-ка)» Біліктілігі

i

Акушер - жүкті және босанған әйелдерге босану кезінде көмек көрсетуге маманданған орта медицина қызметкері.

«Акушер» сөзі accoucheur француз тілінен шыққан, сөзбе — сөз аударғанда «төсекте тұрған адам» дегенді білдіреді, ал таныс мағынада - босану кезіндегі көмекші. Акушердің күтімі - әйелдің және оның болашақ ұрпағының денсаулығы.

Акушер жұмысының ерекшелігі:

Акушерге босандыру дағдысы ғана емес, сонымен қатар операциялық, палаталық және балалар медбикесі, педиатр және тіпті психолог-неонатологтың функцияларын орындау қажет. Сонымен қатар Акушерия саласындағы маман күрделі медициналық құрал-жабдықтармен, дәрі-дәрмектермен, тексеру және шұғыл көмек көрсету тәсілдерімен біледі.
Акушерге арналған жұмыс:

Перзентханалар, әйелдерге арналған консультациялар, отбасын жоспарлау орталықтары және т.б.

«Емдеу ісі» мамандығының білім алушылары үйірме жұмыстарына, республикалық және халықаралық деңгейдегі ғылыми-тәжірибелік конференцияларға белсенді қатысады.

2022 жылғы 26 наурызда Түркістан қаласында «Zhulduzga qadam» халықаралық байқауы өтті. Байқауға Қазақстан мен Қырғызстанның барлық қалаларының вокалистері қатысты. 2 Емдеу ісі «В» мамандығының білім алушысы Чакенова Аружан «Вокал» номинациясы бойынша бас жүлдені жеңіп алды.

i

 Шеберлік, пациенттермен қарым - қатынас жасай білу, тәжірибелік манипуляцияларды пысықтау-бұл кәсіби қасиеттер білім алушыларда тәжірибелік сабақтарда, МҰ-да клиникалық тәжірибеден өту кезінде қалыптасады.

Колледж әкімшіліктері мен базалық МҰ тәжірибені ұйымдастыруға және өткізуге, білім алушылардың тәжірибелік оқудан табысты өтуі үшін қажетті жағдайлар жасауға, оларға тәжірибе бағдарламаларының мазмұнына жауап беретін жұмыс орындарын ұсынуға бірлесіп жауапты болады.

Түлектер еңбек нарығында сұранысқа ие, үнемі оң пікірлер келіп тұрады.

i

2020 ж. түлектер. IV Емдеу ісі «2» топ

i

2021 жылғы түлектер. IV Емдеу ісі «1» топ