АБАЙ ОБЛЫСЫ ДСБ «Д. ҚАЛМАТАЕВ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ» ШЖҚ КМК
Меню
8 (7222) 36-14-79, 36-03-31, 56-35-00

Психолог кабинеті

 

 

«Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар», «Өзін-өзі тану» пәндерінің оқытушысы

 
 

 

 

Бірінші біліктілік санатты оқытушы. «Өзін-өзі тану» пәнінің оқытушысы

Психологиялық қызмет

   Психологиялық қызметтің мақсаты: 

 Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау, колледжде жүйелі  білім алуына психологиялық  ахуалмен  мен әлеуметтік- психологиялық жағдай   қалыптастыру.

                                                       

Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:

  • Білім алушылармен тәрбиеленушілердің жеке дара және танымдылық дамуына әсер ету, өзіндік дамуы мен өзін- өзі тәрбиелеуін бейімдеу.
  • Білім алушылармен тәрбиеленушілердің жаңа ортаға әлеуметтенуіне психологиялық ахуал жасау. Жаңадан  қабылданған студенттердің   қалыпты деңгейде бейімделуіне  жағдай туғызу.
  • Психологиялық –педагогикалық жеке ерекшелігін меңгеруге әрбір білім алушылармен, тәрбиеленушілердің жеке көзқарасына әсер ету.
  • Психологиялық диагностикалар өткізу және білім алушылармен тәрбиеленушілердің шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту
  • Білім алушылармен тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен мәселелерін шешуге психологиялық түзету, дамыту жұмыстарын жүзеге асыру.
  • Психологиялық мәселелер мен оқу- тәрбие жұмысында тиімді әдістерді таңдауға педагогтар мен ата-аналарға кеңес беру.
  • Оқу үрдісіне қатысушылардың психологиялық- педагогикалық біліктілігін арттыру.

          

Психологиялық қызметтің негізгі бағыттары:

  • Психодиагностикалық
  • Кеңес беру
  • Алдын –алу және ағарту жұмыстары
  • Түзету-дамыту жұмыстары
  • Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары.

Психодиагностикалық жұмыстар:

  • Әр топтың әлеуметтік денгейін зерттеу және талдау;
  • Студенттер арасындағы бопсалау фактілерін анықтау;
  • Темперамент түрін анықтаңыз, студенттердің жеке сипаты, ерекшеліктері туралы білу. Студенттердің жеке қасиеттерін зерттеу.
  • Студенттерден  суицидтікті анықтау.
  • Психологиялық түзету-дамыту жұмыс жүргізу үшін «Қауіпті тобындағы» тізімін анықтау
  • Студенттер арасындағы агрессиялық деңгейлері мен түрлерін зерттеу.
  • Студентердің жекелей және ситуативтік мазасыздану себебін анықтау, мазасыздану денгейі жоғары студенттермен психалогиялық жұмыс жасау.
  • Түлектердің стресс деңгейін анықтау
  • Жеке бағдарын анықтау
  • Балалармен ата-аналардың тұлғааралық қарым-қатынастарын зерттеу
  • Жалдамалы үйде (жатаханада) тұратын студенттердің мәселелерін зерттеу.

Психокоррекциялық (түзету) жұмыстары.

Студенттердің жеке тұлға ретінде қалыптасуына белсенді түрде психологиялық әдіс-тәсілдер арқылы ықпал ету. Білім беру мен тәрбие жұмыстарын қатар жүргізе отырып, оқушылардың қабілеті мен бейімділігі, жалпы психикасындағы ауытқушылықтар мен кемшіліктерді түзету. Ол үшін психолог:

  • жас ерекшелігіне байланысты әрбір кезеңнің қалыптасу бағдарламасын жасауы керек;
  • психикасында ауытқушылығы бар балалардың жүйке жүйесінің бұзылуының себептерін анықтайды;
  • әрбір психикалық ауытқушылықтардың мазмұнына байланысты коррекциялық (түзету) жұмыстың бағдарламасын жасайды;
  • шұғыл шара алатындай отбасы жағдайы қиын балалар мен жасөспірімдерге психологиялық көмек көрсетудің бағдарламасын жасау.

Психокоррекциялық жұмыс ата-аналармен, пән мұғалімдері мен сынып жетекшісімен бірлесіп жүргізілуі керек. Психокоррекциялық жұмыстар барысында оқушыларға ойын тренингтерін беру, иммитациялық ойындар, түрлі маңызды ситуацияларды шешу т.б. тапсырмалар беріледі.

 

Қиындық туғызатын студенттермен жұмыстың мақсат-міндеттері:

  • Студенттің жеке басын, отбасын жеке зерттеу;
  • Студенттің физиологиялық-психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;
  • Қиын студенттермен ақыл-кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
  • Колледждің, топтардың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
  • Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;
  • Арнайы комиссияларға апару;
  • Студенттерге жауапты жұмыстар тапсыру;
  • Студентке сыйластықпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
  • Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
  • Ата-анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл — кеңес беру