АБАЙ ОБЛЫСЫ ДСБ «Д. ҚАЛМАТАЕВ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ» ШЖҚ КМК
Меню
8 (7222) 36-14-79, 36-03-31, 56-35-00

«Медбикелік іс» бөлімі (9 сынып базасы)

Икласова Жамал Маультовна

Муздыбай Гульжан Абеновна

«Медбикелік іс» (9 сынып базасы) бөлімінің меңгерушісі

«Медбикелік іс» мамандығы бойынша Семей қаласының Д.Қалматаев атындағы мемлекеттік медицина колледжінде кадрлар даярлау 1961 жылдан жүргізіледі. Осы уақыт аралығында колледж 13527 түлекті даярлап шығарды, оның ішінде 1549 медбикелер.

Бүгін колледж түлектері қаланың, облыстың және облыстың емдік-профилактикалық мекемелерінде ғана емес, біздің колледжіміздің ішінде, Қазақстан, Ресей, Украина және Германияның медициналық және фармацевтикалық ұйымдарында жұмыс істейді. 

Колледж жоғары оқу орнын бітіріп, халық пен студенттер арасында беделді сипатта болған түлектерді мақтан тұтады: Шабданова Саркыт Леонидовна – ШҚО ДСБ Семей қаласы ККМУ бас маманы, Ибраев Е.Ж. – «Семей қаласының орталық стоматология емханасы» директоры, Челдыбаева Толеу Ибраевна – Семей қ.аймақтық онкологиялық диспансерінің бас медбикесі, Асылбековна Гульжан Саиловна – Семей қ.наркологиялық диспансердің бас медбикесі, Оспанова Люция Хасановна – «?2 қалалық аурухана» ШЖҚ КМК бас медбикесі, Раимова Маржан Дюсеновна – Семей қ.облыстық туберкулезге қарсы диспансердің бас медбикесі, Елемесова Гайни Маликовна – «Семей қаласының Студенттер емханасы» бас медбикесі және тағы басқалар.

«Медбикелік іс» мамандығы бойынша мамндарды мемлекеттік тілде даярлау 1990 жылдан жүргізіліп келеді. Оқыту тілі – қазақ, орыс тілдері, 2017 жылдан бастап «Үштұғырлы тіл» мәдени жобасын жүзеге асыру аясында «Семей қаласының Д.Қалматаев атындағы мемлекеттік медицина колледжі» ШЖҚ КМК 2017-2018 оқу жылынан бастап «Анатомия» және «Медбикеліс іс негіздері» пәндері мемлекеттік тілмен қатар ағылшын тілінде де оқытылады.

«Медбикелік іс»  Штаттағы оқытушылардың ішінде – 19 жоғарғы санатты, 10 – бірінші санатты, 17 – бірінші санатты, категориясыз - 50, 24 оқытушы магистр дәрежесінде. Педагог-зерттеуші - 2, Педагог-сарапшы-3, Педагог-модератор - 3.

030200 0 «Медбикелік іс» мамандығы бойынша біліктілік 030203 3 «Жалпы практикадағы медбике» және 030201 1 «Күтім бойынша кіші медбике» білім берудің оқу бағдарламасының мазмұны мен көлемі келесі заманауи әдістерді қамтиды:  Кейсқа негізделген оқыту (CBL- case based learning), есептерге негізделген  (Task based learning), командамен жұмыс (TBL- team based learning), мәселелерге негізделген оқыту (PBL- problem based learning) және  симуляциялық оқыту. Білім деңгейі мен тәжірибелік дағдыны анықтау үшін келесі әдістердің бағалау түрі қолданылады: MCQ (Multiple Choice Questions)- бірнеше жауабы бар сұрақтар (тесттар), MSF (multisource feedback)- презентацияға негізделген,  OSCE (Objective Structured Clinical Examination)- обьективті-структуроланған клиникалық емтихан.

«Медбикелік іс» мамандығы бойынша студенттерді оқытудың негізгі міндеті кәсіби бағдарлауды, болашақ маманның әлеуметтік бейімделуін, кешенді және үйлесімді дамыған шығармашылық тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Топтардың кураторлары мен колледж оқытушылары азаматтық пен патриотизм сезімін қалыптастыруға ерекше көңіл бөледі.

«Медбикелік  іс» мамандығының студенттері үйірме жұмыстарына, республикалық және халықаралық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларға белсенді қатысады. 

Колледж және Медицина ұйымдары арасында «Мейірбике ісі» мамандығы бойынша оқу, өндірістік және кәсіптік практика жүргізу үшін үш жақты келісімдер жасалды.

Ең үлкен клиникалық базалар: №2 қалалық аурухана; Дерматовенерологиялық диспансер; Жұқпалы аурулар ауруханасы; Облыстық онкологиялық диспансер, жедел медициналық жәрдем станциясы, жедел медициналық жәрдем ауруханасы; Семей қаласының перинаталды орталығы; №2 арнайы қызметті көрсету жөніндегі Семей орталығы »; Бүйрек орталығы; Семей қаласының ММУ медициналық орталығы; Аурухана медбикесі және Қызыл Жарты ай қоғамы және басқалары.

Медицина ұйымдарымен келісімшарттарды жасау кезінде өндірістік практика кезінде қосарлы (дуалды) оқыту элементтеріне көңіл бөлінеді. Тренингтің негізгі артықшылықтары: маманның тұлғасына әсер ету, болашақ медицина қызметкерінің жаңа психологиясын құру; білімді меңгеруге және жұмысқа дағдыландыруға жоғары мотивация жасау білім сапасы жұмыс орнындағы кәсіби міндеттерді орындауымен тікелей байланысты; Қорғаныс министрлігінің басшыларының «олардың» мамандарын даярлауға деген қызығушылығы; МЖМ-мен тығыз байланыста жұмыс істейтін білім беру мекемесі болашақ маманға оқыту барысында қойылған өндірістік талаптарды ескереді. Кәсіби дағдылар, науқастармен қарым-қатынас жасау, практикалық манипуляцияларды дамыту - бұл кәсіптік қасиеттер студенттердің тәжірибелік сабақтарында, білім беру және өнеркәсіптік және өндірістік тәжірибелерді өту кезеңінде қалыптастырады. 

Колледж әкімшіліктері мен негізгі медициналық ұйымдар  практиканы ұйымдастыру және өткізу үшін бірлескен жауапкершілікті сезінеді, студенттерге практикалық сабақтарды сәтті аяқтау үшін қажетті жағдайлар жасайды және тәжірибе бағдарламаларының мазмұнына сәйкес келетін жұмыс орындарымен қамтамасыз етіледі.

Осы мамандықтар бойынша мамандарға арналған еңбек нарығының қажеттілігі «Мейірбике ісі» мамандығы бойынша түлектерді жұмысқа орналастырумен расталады. Жұмыспен қамтуды талдау түлектердің орташа есеппен 93% жұмысқа орналасқандығын, түлектердің жалпы санының 0,4% жоғары оқу орындарына түсуін көрсетті.