АБАЙ ОБЛЫСЫ ДСБ «Д. ҚАЛМАТАЕВ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ» ШЖҚ КМК
Меню
8 (7222) 36-14-79, 36-03-31, 56-35-00

Ғылыми-зерттеу жұмысы

Ғылыми-зерттеу қызметі-бұл колледж студенттері мен оқытушылары жұмысының негізгі бағыттарының бірі. Ғылыми-зерттеу жұмысы білім беру процесін жетілдіруге және жаңғыртуға мүмкіндік береді, сондай-ақ оқытушылар құрамының да, болашақ медицина мамандарының да ғылыми-әдістемелік құзыреттілігін арттырады.

Колледжде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру үшін ғылыми-әдістемелік бөлім құрылды. Оның міндеттері кіреді:

- колледжде оқу үрдісінің тиімділігін арттыру мақсатында ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру;

- инновациялық педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді апробациялау және енгізу;

- педагогтердің креативтілігін дамыту және кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау;

- ғылыми-практикалық конференциялар өткізу, ғылыми білімді насихаттау және насихаттау;

- мейіргерлік зерттеулерді әдістемелік сүйемелдеу.

Колледжде ғылыми-зерттеу қызметі қолданбалы бакалавриаттың білім беру бағдарламасы бойынша оқитын студенттердің дипломдық жұмыстарын және басқа да ғылыми-зерттеу жұмыстарын қорғау шеңберінде ғылыми зерттеулер жүргізу; студенттік ғылыми үйірмелерді ұйымдастыру: конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу арқылы іске асырылады.

Оқу-зерттеу қызметі

Оқу-зерттеу қызметінің мақсаттары:

- зерттеудің эксперименттік бағдарламаларын әзірлеу қабілеті;

- алынған эксперименттік деректерді талдау және жүйелеу қабілеті;

- өзінің шығармашылық қызметін өзекті ғылыми мәселелерге қатысу тұрғысынан объективті бағалай білу;

- таңдалған мәселенің теориялық аспектілерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру;

- әртүрлі теориялық тәсілдер мен эксперименттік әзірлемелерді салыстырмалы талдау нәтижелері бойынша өз ұстанымын дәлелдей білу;

Оқу-зерттеу қызметінің міндеттері:

- студенттерді өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарына үйрету;

- шығармашылық ойлауды қалыптастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін көпшілік алдында жеткізе білу;

- студенттердің зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жариялауға көмектесу.

Оқу-тәрбие үдерісіне енгізілген ғылыми-практикалық жұмыс белгілі бір білім, дағды мен құзыреттілікті игеруге ықпал етеді. Бұл зияткерлік қызметтің, жалпы мәдениеттің дамуына ықпал етеді және студенттерді өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі растауға, кәсіби эрудицияның көрінісіне итермелейді.

Колледжде ғылыми-зерттеу қызметі қолданбалы бакалавриаттың білім беру бағдарламасы бойынша оқитын студенттердің дипломдық жұмыстарын және басқа да ғылыми-зерттеу жұмыстарын қорғау шеңберінде ғылыми зерттеулер жүргізу; студенттік ғылыми үйірмелерді ұйымдастыру: конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу арқылы іске асырылады.

Біздің колледжде мамандар даярлау білім беру қызметінің барлық кешенімен жүзеге асырылады, оның маңызды элементтерінің бірі студенттердің оқу-зерттеу қызметі болып табылады. Бұл жұмыс теориялық білімді тиімді шоғырландыруға ықпал етеді, өзіне деген сұранысты, тәртіпті, тәуелсіздікті, ғылыми белсенділікті дамытады.

Біздің колледждегі кәсіби дайындық үшін өзекті зерттеу құзыреттерінің тізбесінде мыналарды бөліп көрсетуге болады:

Ақпараттық-коммуникативтік:

* ақпаратты іздеу, іріктеу, өңдеу, талдау және беру қабілеті;

* мәтін құрылымын түсіну және қайта құру, мәтінді екінші құжат түрінде ұсыну мүмкіндігі (жоспар, тезистер, аннотация, рецензия, мақала)

* өз білімін өз бетінше ала білу және оны практикада шығармашылықпен қолдана білу.

Әдіснамалық:

* мәселені анықтай білу, оны шешу жолдарын анықтау,

* зерттеудің жетекші идеясын және жұмыс құрылымын ұсына білу,

* зерттеу нысаны мен тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін, гипотетикалық болжамды анықтай білу.

Теориялық: талдау және синтез, индукция және дедукция, салыстыру және салыстыру, абстракция және нақтылау, жіктеу және жүйелеу, аналогия және жалпылау, теориялық модельдеу іскерліктері.

Эмпирикалық:

* сауалнама жүргізу, тестілеу, бақылау және олардың деректерін зерттеу мүмкіндігі

* тәжірибені зерттеу және жалпылау қабілеті,

* эксперимент ұйымдастыру және өткізу қабілеті;

* зерттеу нәтижелерін түсіндіре білу.

Құзыреттілік моделіне сәйкес ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру стратегиясы:

ü студент үшін кез-келген ғылыми-зерттеу мәселесінің проблемалық принципі (зерттелетін мәселе мақсат, міндет қоюды, оны шешудің әртүрлі нұсқаларын іздеуді және іске асыруды талап етуі керек),

ü сараланған және жеке тәсілдер (күрделіліктің әртүрлі деңгейлері),

ü тұлғалық-бағдарлы тәсіл (құзыреттіліктің құндылықты-мағыналық аспектісін құрайтын жеке қабілеттілікті, шығармашылықты, дербестікті көрсетуді талап ететін тақырыптар мен міндеттер ұсынылады);,

ü жобалық технологияны қолдану (білім мен дағдыларды қалыптастыру ғана емес, сонымен қатар алған білім негізінде нақты өмірлік, танымдық және кәсіби міндеттерді шешу қабілеті).

Студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына оқыту барлық студенттерді оқу-зерттеу жұмысына қосу арқылы, оны дипломдық жұмысты жазу арқылы біртіндеп ғылыми-зерттеу қызметіне айналдыру арқылы жүргізілуі керек.

Дипломдық жұмыс-бұл түлекті даярлауды аяқтайтын кәсіби қызмет саласындағы тәуелсіз зерттеу.

Колледжде "дипломдық жұмыс туралы" Ереже әзірленді, оның негізгі мақсаттары мен міндеттері::

- ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру;

- студенттердің зияткерлік әлеуетін жүзеге асыру;

- ғылымның нақты дамуын және кәсіби практиканың қажеттіліктерін зерттеу.

 

Дипломдық жұмысты дайындау барысында студент ұсынылған зерттеу түрлерінің біріне бағытталуы керек:

- ғылыми сипаттағы зерттеулер ғылыми дереккөздерді, нақты материалдарды талдау мен жүйелеуді, таңдалған тақырып бойынша дәлелді жалпылау мен қорытындыларды қамтиды. Дипломдық жұмыста автордың зерттеудің негізгі әдістерін білуі, оларды қолдана білуі, жұмыс нәтижелерін ұсынудың ғылыми стилін білуі керек;

- қолданбалы сипаттағы зерттеулер мамандық бойынша қолданбалы білім салаларының бірінде жобаны әзірлеуді білдіреді. Мұндай жұмысты орындау, әдетте, іске асыру актісін жасаумен аяқталады.

Дипломдық жұмысты орындау кезінде студент:

* дипломдық жұмыстың ұсынылған тақырыбынан тақырыпты таңдау;

* дипломдық жұмыстың тақырыбын мамандық пен мамандыққа сәйкес келген жағдайда оны әзірлеудің орындылығын негіздей отырып ұсыну.

Дипломдық жұмыстың тақырыбы мен ғылыми жетекшісі оқудың соңғы семестрі басталғанға дейін бір айдан кешіктірмей директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасарының ұсынысы бойынша колледж директорының бұйрығымен бекітіледі.

Жұмысты орындау кезінде автор орындайды: зерттеу жұмысының проблемасын жан-жақты талдау, оны зерттеу материалдарын, жүргізілген зерттеулер мен эксперименттерді және көрнекілік құралдарын жалпылау арқылы күшейтеді.

Жұмыстарды бағалау келесі критерийлер бойынша жүргізіледі:

- зерттеу жұмысының ғылыми тәсілі, тақырыпты ашу тереңдігі;

- жұмыс құрылымының белгіленген талаптарға сәйкестігі;

- тақырыптың өзектілігі, жұмыс ережелерінің дәлелділігі;

- жұмыстың практикалық құндылығы;

- автордың тақырыпты ауызша баяндауының сенімділігі, сауаттылығы және дәлелділігі;

- зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

Қорғау кезінде авторлар өз сөздерінде мультимедиялық презентацияларды пайдаланады.

Педагог кадрлардың ғылыми-зерттеу жұмысы.

Зерттеу қызметі-бұл мұғалімнің кез-келген ғылыми саланың бар тәжірибесін зерделеудің жан-жақты, мақсатты процесі, содан кейін мұғалім дидактикалық және ғылыми жаңалықтарды құрумен, таратумен айналысады. Айта кету керек, ғылыми-зерттеу қызметінің бір бөлігі педагогикалық қарым-қатынас болып табылады.

Оқытушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары:

* әр оқытушының біліктілігі мен кәсіби шеберлігін үздіксіз арттыру;

* білім беру үдерісіне инновациялық педагогикалық және ақпараттық технологияларды енгізу бойынша жұмысқа қатысу;

* педагогикалық қызметкерлердің ғылыми-практикалық конференцияларында, семинарларында сөз сөйлеу;

* ғылыми, оқу, шығармашылық қызметтің мазмұны мен нысандарын қамтамасыз ету;

* әдістемелік өнімді: оқу құралдарын, әдістемелік ұсынымдар мен нұсқауларды, пәндер бойынша ғылыми мақалалар мен баяндамаларды, жұмыс дәптерлерін және т. б. жазу және басып шығаруға дайындау.;

* білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын бақылау және үйлестіру.

Оқытушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың негізгі нысандары:

* жеке жоспар бойынша жұмыс;

* колледждің ғылыми - әдістемелік жұмыс жоспары бойынша жұмыс.

Оқытушылардың ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі бағыттары:

* білім алушылардың ойлау белсенділігін дамытуды, білім алушылардың танымдық белсенділігі мен дербестігін дамытуды, оқу және кәсіби, практикалық дағдылар мен дағдыларды, құзыреттерді меңгеруді қамтамасыз ететін оқыту нысандары мен әдістерін жетілдіру;

* білім алушылардың зерттеушілік қызметін ұйымдастыру, өткізу және ғылыми басқару;

* негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу және іске асыру;

* әр түрлі деңгейдегі ғылыми және ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу;

* мерзімді басылымдарда, ғылыми сайттарда мақалалар мен сөз сөйлеу тезистерін жариялау және т. б.

Оқытушылардың жүргізілетін ғылыми-зерттеу қызметі бәсекеге қабілетті маман даярлауға бағытталған. Оқытушылар колледж ішіндегі ғылыми – практикалық конференциялардың жұмысына, сондай-ақ қала мен облыстағы басқа да оқу орындары өткізетін конференцияларға белсене қатысады, онда оқытушылар өздерінің кәсіби қызметіндегі жетістіктерімен бөліседі және басқа білім беру мекемелеріндегі әріптестерінің тәжірибесін пайдаланады.

Соңғы 3 оқу жылында колледж оқытушылары өз материалдарын:

* Рецензияланған "Қазіргі әлемдегі өзекті ғылыми зерттеулер"Халықаралық ғылыми-практикалық журналы 

* Рецензияланған "Ғылым және денсаулық сақтау"медициналық ғылыми-практикалық журналы

Сондай-ақ ғылыми жұмыстардың өте көп саны ғылыми-практикалық конференциялар жинақтарында жарияланады.

 

2022-2023 жылдары ҚР және шетелде оқытушылардың ғылыми жарияланымдарының жалпы саны

Олимпиадаларда, конкурстарда, конференцияларда білім алушылардың жетістіктері (жүлделі орындар).

Колледж білім алушылары түрлі деңгейдегі олимпиадаларға, конкурстарға, жобалау, зерттеу қызметіне белсенді қатысады. 2022 - 2023 оқу жылында жүлделі орындарға ие болған білім алушылар саны 196 студент, 2021-2022 оқу жылында – 175 студент, 2020 - 2021 оқу жылында – 63 студент және 2019 – 2020 – 61 студент. Осыған сәйкес, биылғы жылы жүлделі орындарға ие болған білім алушылардың саны артты, бұл оқытушылардың табысты педагогикалық қызметінің нәтижесі болып табылады. Республикалық деңгейде жүлдегерлер саны артты, бұл да білім алушылардың білімінің тамаша көрсеткіші болып табылады