ШКО денсаулық сақтау басқармасының «Семей қаласының Дүйсенбі Қалматаев атындағы мемлекеттік жоғарғы медицина колледжі» ШЖҚ КМК
Меню
8 (7222) 36-14-79, 36-03-31
  • " Семей қаласының Д.Қалматаев атындағы мемлекеттік жоғарғы медицина колледжі" ШЖҚ КМК ZOOM режимінде "Емдеу ісі"мамандығы бойынша ОӘБ кезекті отырысын өткізді.

" Семей қаласының Д.Қалматаев атындағы мемлекеттік жоғарғы медицина колледжі" ШЖҚ КМК ZOOM режимінде "Емдеу ісі"мамандығы бойынша ОӘБ кезекті отырысын өткізді.

2021 жыл 28 мамырда " Семей қаласының Д.Қалматаев атындағы мемлекеттік жоғарғы медицина колледжі"  ШЖҚ КМК ZOOM режимінде "Емдеу ісі"мамандығы бойынша ОӘБ кезекті отырысын өткізді.

Отырыста мынандай мәселелер қаралды:

  1. Көкшетау жоғары медициналық колледжінің тәжірибесінен қашықтықтан оқыту форматын жүзеге асырудағы тәжірибеге бағытталған тәсіл
  2. "Covid-19 короновирустық инфекциясымен байланысты Пневмония" тақырыбындағы аралас кейс сабақ "Covid-19 Короновирустық инфекциясы" элективі «Кеңес Одағының Батыры Мәншүк Мәметова атындағы Ақтөбе жоғарғы медициналық колледжі».

ОӘБ отырысы өте қызықты өтті.

Көкшетау жоғарғы медициналық колледжінің оқу – әдістемелік бөлімінің басшысы И.И. Мокрова Көкшетау жоғарғы медициналық колледжінде қашықтықтан оқыту форматының негіздемесі мен әдіснамалық тәсілдері туралы ақпарат берді. Медициналық білім беру үшін пандемия кезеңінде қашықтықтан оқытуға толық көшу дайындықтың тәжірибелік бөлігін іске асыруда қандай да бір проблема болып табылады, сондықтан күндізгі тәжірибелік әдістемелерді тәжірибеге  бағдарланған ретінде бейімдеу мәселесін сындарлы/прогрессивті шешу және сол арқылы білім алушылардың құзыреттерін тиімді қалыптастыру үшін оқу процесін интерактивті арнада ілгерілете отырып бағалау құралдарын құру/тұжырымдау қажет. Өз тәжірибесінің мысалында нақты білім алушының шешім қабылдауын тиімді іске асыру мысалымен қашықтықтан форматта бейімделген клиникалық жағдай ұсынылды.

№ 1 клиникалық циклдық пәндер әдістемелік орталығының төрайымы Е.О. Дыдыгина жүйелі сипатқа ие және бақылау мен жедел кері байланыстың (рефлексия) түрлі нысандарын пайдалануға негізделетін оқытуды бақылауды ұйымдастыруға баса назар аударды. Ол әріптестеріне тапсырмаларды бағалаудың өзіндік тәжірибесін ұсынды:

* бірнеше таңдау тестілері түріндегі тестілеу, ашық тесттер, сәйкестік тапсырмалары, эссе, қысқа жауап, сәйкестік туралы сұрақ;

* нақты жағдайларды, кейстерді, кіріспе жағдаймен динамикалық міндеттерді модельдеу, шешу және талдау, чек-парақтарды әзірлеу.

Содан кейін ол үш кезеңді (станцияларды) - тестілеу, клиникалық жағдайды талдау, пациентке кеңес берудің әртүрлі аспектілері бойынша бағалау парағын әзірлеу және пайдалану бойынша тапсырманы іске асыру үлгісімен Moodle ААЖ online режимінде объективті құрылымдалған клиникалық емтиханның балама нұсқасын жүргізудің өз тәжірибесін ұсынды.

"Ішкі аурулар" кабинетінің меңгерушісі Шайзадаева А.А.: виртуалды пациенттің интерактивті бағдарламасы – нақты клиникалық жағдай бойынша модельдеу және анықтау/салыстыру шеңберінде теориялық және тәжірибелік модульдерді қолданудың тепе - тең мүмкіндіктерімен "Боткин" ішкі аурулар конструкторы көмегімен ZOOM online форматында білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыру тәжірибесін көрсетті. Бұдан әрі Open Labyrinth платформасында желілік және тармақталған кейстерді пайдалану туралы ақпарат ұсынылды.

Екінші мәселе бойынша "Кеңес Одағының Батыры Мәншүк Мәметова атындағы Ақтөбе жоғары медициналық колледжі" МКК оқытушылары - Дементиевская Н.В., Шамсутдинова Э. М., Касымова А. Ж. сөз сөйледі.

Әріптестер кейс-технология элементтерімен кіріктірілген сабақ өткізу тәжірибесімен бөлісті . Элективтер уақытты сақтауға және оқу процесіне білімді практикада қолданудың маңызды жолдары мен әдістерін қосуға мүмкіндік береді. Бұл тақырыпты таңдау COVID-19 әлеуметтік маңыздылығына, бұйрықтарды, нұсқаулықтарды, емдеу хаттамаларын үнемі жаңартып отыруға байланысты. Мұндай сабақтар студенттердің өзіндік клиникалық ойлауын, алғашқы жедел көмек көрсету, өз шешімдерін өз бетінше қабылдау және іске асыру қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Теория мен тәжірибе бір-бірінен бөлінбейді. Теориялық білім тәжірибелік дағдылармен бекітілуі керек. Сабақты өткізудің бұл әдістемесі элективті пәннің өзінде студенттердің тәжірибелік дағдылары автоматизмге дейін пысықтауға және клиникалық ойлауын жеткізуге мүмкіндік береді.

44
11
22
33